Нещодавно ми з’ясували причини зниження мотивації та продуктивності у вимушеному віддаленому режимі усієї команди. Проте у сучасних компаніях існує така тенденція: частина команди в офісі, а інша — працює віддалено. І для керівника така ситуація може складати дійсну проблему. Бо якщо стан офісних співробітників він може легко відстежувати, з дистанційними працівниками необхідні інші методи. 

Сьогодні ми розглянемо основні моменти, які слід враховувати у роботі з віддаленими членами команди. 

Різниця часових поясів

Якщо ваші колеги або підлеглі з інших країн, не забудьте, що у вас може бути в різний час робочі години. Щоб уникнути непорозуміння, використовуйте  World Clock Meeting. Також майте на увазі національні свята. Можливо, у ваш робочий день в країні вашого співробітника офіційний вихідний. Слід заздалегідь домовитись, чи має бути ваш колег на зв’язку у такі дні.

Вчасний зворотний зв’язок

Через дистанційну роботу співробітникам важко оцінити свій внесок у справи команди. Тому важливо давати фідбек про якість виконаної роботи. Відсутність зворотного зв’язку викликає стрес та демотивацію.

Проводьте зустрічі віч-на-віч з віддаленими співробітниками 1-2 рази на місяць для обговорення:

  • чи вправляється він зі своїми задачами, чи задоволений він в цілому;
  • що викликає складнощі, чи можете ви якось допомогти;
  • які труднощі траплялись із минулими проєктами та чи можна запобігти їх у наявних;
  • особисті цілі або OKR;
  • стан справ у компанії, корпоративні свята, події традиції.

Прозорі робочі процеси

Відсутність прозорості у робочих процесах знижує ефективність всіх співробітників. Адже члени команди не можуть побачити цілісну картину і починають збирати інформацію шматочками. Це ускладнює взаємодію та займає забагато часу. 

Чітко окресліть свої очікування від співробітників, спосіб комунікації та отримання фідбеку. В допомогу вам будуть програми для автоматизації командної роботи.

Читати  Бізнес-стратегії в соціальних мережах

Спілкування з керівником

На віддаленому форматі роботи, за правило, у співробітника виникає більше питань через свою ізольованість від життя компанії. Влаштуйте зустріч, де всі співробітники можуть поставити свої питання та отримати відповіді від керівника. 

ОТЖЕ

Для підтримання продуктивності та залученості працівників, що працюють віддалено, необхідно:

  • враховувати географічні особливості;
  • давати зворотний зв’язок;
  • забезпечувати прозорість робочих процесів;
  • влаштовувати Q&A сесії.

Якщо ви й надалі плануєте наймати працівників на віддалений формат, ці способи — мінімум, який має бути застосований у компанії. Аби створити атмосферу для продуктивної співпраці, треба посилити корпоративну культуру та створити систему стимулювання. Тоді ви будете отримувати більше результату, а ваша компанія — процвітати!

Якщо у вашій компанії немає HR-відділу, ви завжди можете звернутись за HR-консалтингом до нас. Ми проведемо безкоштовну консультацію та допожемо вам у налагодженні HR-процесів. Залишайте заявку тут: https://landing.mdrecruitment.ua/