Основні зміни розпочалися влітку 2020 року, коли пройшла перша хвиля стресу й скорочень. Головна орієнтація в рекрутингу — це якість спеціалістів, а кількість та масові набори відходять на другий план. Якщо компанії ще не перейшли на дистанційний формат роботи, то мають план А та план Б з переходу на remote, відповідно soft skills виходять на перший план. 

Збільшення кількості етапів співбесіди

  • Міжнародні компанії збільшують кількість етапів співбесід, до яких приєднують топів та інших членів команди, з якими планується спільна робота кандидата. Надається велике значення тестовим завданням, на основі яких відбувається якісніший відбір. 

LinkedIn як канал комунікації

  • LinkedIn як канал комунікації починає відходити на другий план, зберігаючи за собою більше позицію job board (сайту з пошуку кандидатів), куди кандидати все частіше публікують свої номери телефонів та залишають інформацію про себе. 

Telegram

  • Уся основна комунікація переходить в Telegram. Telegram-чати з актуальними вакансіями демонструють дуже хороший відгук для non tech позицій.

Платформи для пошуку кандидатів

  • Також все частіше використовуються різноманітні платформи для пошуку кандидатів, а також online communities, де технічні спеціалісти, дизайнери обмінюються знаннями, додають свої проєкти/ код/ портфоліо, що полегшує відбір на рівні навичок, досвіду та стилю — GitHub, Behance, Dribble, Stackoverflow.

Якість кандидатів

  • Варто зазначити, що і якість кандидатів, котрих можна знайти на сайтах при пошуку роботи, стає набагато кращою. Все більше спеціалістів розміщують свої профілі на DOU, Djinni

Автоматизація процесів

  • Автоматизація процесів та впровадження Assessment Center для кращої оцінки кандидатів уже не лише тренд, але й необхідність для великих компаній у зв’язку з ростом тенденцій переходу на віддалений режим. 
Читати  Просто, стисло та ефективно! Як правильно скласти комерційну пропозицію?

Переорієнтація у сфері HR

  • Якщо говорити про HR, то тут необхідно зазначити, що відбувається переорієнтація на якісну роботу співробітників, втримання не на основі тімбілдінгів, плюшок у вигляді печива й play station, а на основі культури компанії та побудови зрозумілих та вимірюваних процесів всередині компанії, відцифрування оцінки ефективності роботи команди.

Нові інструменти

  • Ми своєю чергою розуміємо важливість нових технологій, які мають закривати потреби тих, хто шукає співробітників. Усі потребують автоматизованих рішень для заощадження часу та оптимізації процесів, тому це один з головних трендів 2021 року.