Автор матеріалу: Rockets – агенція ефективних та креативних івентів. Мають досвід в організації онлайн та офлайн корпоративів для відомих брендів. Заповнюйте короткий бриф, щоб ваш новорічний корпоратив пройшов незабутньо або ж, якщо у вас є запитання про івенти у форматі онлайн, Rockets проконсультує вас.

2020-й рік приніс нам багато нового: безліч компаній перейшли на віддалений формат роботи. Ми стали менше спілкуватись офлайн та все більше обирати онлайн формати взаємодії один з одним.  

Грудень – період, коли всі готуються зустрічати Новий Рік. Для будь-якого бізнесу це також важливе свято, адже новорічний корпоратив – це привід не тільки повеселитися, а і провести час з командою ефективно та з користю. 

Корпоратив, як і решта бізнес-івентів має виконувати певні завдання та переслідувати цілі, які ви перед собою ставите. І тільки після розуміння цього варто приступати до планування сценарію, концепції й т.д. Наведемо приклади цілей та завдань корпоративів:  

  • тімбілдинг та згуртування колективу;
  • підбивання підсумків та мотивація на наступний рік;
  • підвищення лояльності до компанії, укріплення HR-бренду.

Здавалося б, що у форматі онлайн неможливо якісно реалізувати наведені вище завдання, але це не так. При якісній та професійній підготовці, ваш корпоратив пройде незабутньо та максимально ефективно. 

На що звернути увагу при підготовці до онлайн заходу?

Утримання уваги. Для того, щоб аудиторія не відривалася від моніторів, необхідно розбавляти контент заходу інтерактивами. Це можуть бути коротенькі тематичні квізи або вікторини, відеоряд з корпоративними моментами тощо. Тому радимо залучити сценаристів з досвідом проведення заходів онлайні, щоб івент вийшов насиченим і цікавим.  

Формат ток-шоу. Наш досвід показує: саме такий формат дозволяє максимально утримувати увагу гостей, адже ми звикли спостерігати за подібним на екранах ТБ.  

Офлайн-присутність. Для того, щоб команда відчула ефект присутності варто подбати про бокси-подарунки. Наповнення залежить від бюджету. Що це може бути: брендовані корпоративні подарунки, смаколики та напої, реквізити для спільних фото або майстер-класів.   

Підрядники. Провести масштабний та якісний онлайн захід самотужки – важко. Рекомендуємо потурбуватися, як мінімум, про модератора або ведучого заходу. 

Читати  Просто, стисло та ефективно! Як правильно скласти комерційну пропозицію?

Бюджет. При організації якісного онлайн заходу бюджет буде не значно меншим, ніж офлайн. Хоч ви й не орендуєте локацію, але ви (в ідеалі) орендуєте студію та проводите трансляцію. Замість ресторану/ кейтерингу – food-бокси з кур’єром. Підрядники на кшталт сценариста, ведучого, різноманітні артисти та кавербенди – коштують так само, хоча працювати в онлайні набагато важче, адже вони не бачать реакції аудиторії.  

Яким може бути наповнення онлайн корпоративу?

  • майстер-класи: приготування коктейлів або солодощів, танцювальні майстер-класи (залежить від віку та інтересів колективу);
  • інтерактиви (варто також обирати під особливості вашої команди);
  • колективні онлайн-фото (для цього необхідно обрати «фотографа», відповідального за вдалі скріншоти) та перегляд відео;
  • промови від топменеджменту, нагородження співробітників;
  • розважальна частина: виступи вокальних/ танцювальних/ музичних бендів, стендапи тощо.

Які формати новорічних корпоративів будуть вдалими у 2020?

Онлайн. Формат, при якому всі учасники заходу знаходяться окремо, на своїх локаціях (вдома, наприклад) і спостерігають за івентом наодинці.

Офлайн. Так, навіть зараз можна організувати безпечний офлайн захід, якщо підійти до цього відповідально та дотримуватися всіх норм та обмежень. Цей варіант також підходить для невеликих компаній, які працюють в одному офісі, а не віддалено.  

Гібридний. На нашу думку, найкращий варіант для команд, які працюють віддалено та сумують за живим спілкуванням. При такому форматі ви збираєте всіх невеликими групами (наприклад, відділами) в різних локаціях та вони спостерігають дійство онлайн. Не наодинці, а поряд з колегами.  

У підсумку

Очевидно, що варіантів достатньо. Головне увімкнути креативність та підходити відповідально до будь-якого івенту: і онлайн, і офлайн.  

Якщо ви хочете доручити організацію свята івент агенції Rockets, заповнюйте короткий бриф. Наші друзі підготують для вас найкрутіші концепції та ідеї. Також, проконсультують вас на будь-якому етапі підготовки корпоративу.