Сьогодні коротка і трішки незвична стаття. Ми неоднократно радили вам книги та стрічки про бізнес, але сьогодні розповімо про особливу книгу під назвою «Жорсткий менеджмент» Дена Кеннеді. Ми поділимося основними враженнями та висновками. Зробимо це досить просто: перерахуємо головні моменти. Поїхали.

Основні висновки з книги Дена Кеннеді про бізнес та маркетинг 

  • В бізнесі найголовнішезнайти та застосувати лише найефективніші, успішні та надійні стратегії маркетингу, реклами й продажу.
  • Головний імператив бізнесу — максимальний прибуток.
  • Для успіху — важливіша робота над бізнесом, а не в бізнесі. Все, чим займається власник — стратегічне управління та маркетинг.
  • Швидкість реалізації ідей — нічим незамінна конкурентна перевага.
  • Інколи хаос та невизначеність — хороший знак.
  • Кожен контакт з клієнтом повинен закріплювати імідж компанії.
  • Визначте стандарти для свого бізнесу, позиціювання (на основі реальних та справжніх потреб клієнтів для кожного аспекту бізнесу). Це ваша «угода з клієнтами».
  • Знайти «точку опори — вже добре», а для кожного аспекту бізнесу — неоціненно.
  • Запозичайте ідеї у найрізноманітніших компаній та сфер — це дає перевагу, адже у всіх конкурентів зазвичай однаково вузький кругозір.
  • Виправдання та прибуток не поєднуються, на табло (якої-небудь спортивної арени) показують результати, тому що це важливо, а не причини, тому що це не важливо.
  • Потрібно постійно думати, як збільшити прибуток — збільшити долю продуктивного робочого часу, знайти нові способи маркетингу та реклами, як втримати кожного клієнта, як отримати рекомендації, що взагалі не треба робити, що варто делегувати й т.д.
  • Продаж — це не акт, а процес. Виясніть який найефективніший алгоритм продажу та змусьте співробітників чітко слідувати йому.
  • Правильна система продажу + правильні менеджери з продажу = дуже хороший результат.
  • Ведення клієнта (follow-up) — обов’язковий інструмент успішного бізнесу. У тому числі підтримання «живої» та актуальної клієнтської бази.
  • Тайм менеджмент!!! Безжалісна дисципліна.
  • Дуже важливе вміння підприємця — чітке розуміння того, що ти можеш і чого не можеш. Інколи вміння відмовитися від чогось — шлях до успіху.
  • Важливо не бути «в’юном на сковорідці».
  • Причин НЕ прийняти рішення завжди буде багато (потрібно глибше вивчити питання, потрібно подумати про бізнес-ідею, внести в список, зробити бізнес-план детальніше і т.п.).
  • Визначте для себе, які три головні дії (фактори) потрібно виконувати для отримання прибутку від бізнесу? Їх потрібно робити кожен день!
Читати  Адаптація на новому місці: як підвищити ефективність нового співробітника і не дати йому "перегоріти"

У підсумку додамо, якщо ви збираєтеся відкрити свій бізнес, у вас завжди повинні бути відповіді на наступні запитання:

  • Хто споживач вашого товару і/чи послуги?
  • Скільки споживач готовий заплатити за цей товар?
  • Де він його знайде, чи як я(продукт, послугу) до нього(споживача, клієнта) донесу?
  • Яка буде собівартість продукту і чи можна на ньому заробити?

Ось коротко та про головне. А ви читали Кеннеді? Взяли щось корисне для себе? Поділіться з нами в коментарях.