Бо час зайнятися брендингом

Відповіді на запитання, які ми вам пропонуємо у цій статті, допоможуть краще зрозуміти ваших співробітників та вашу аудиторію.

Скоріше задумайтеся про HR-брендинг, спілкуйтеся з кандидатами та співробітниками щодо цієї теми. HR-брендинг — це не просто цікава та тривала історія. Брендинг — це дослідження компанії, у якій ви працюєте. І це спосіб донести до кандидатів цінності компанії та можливості, котрі компанія готова надати своїм співробітникам. Це досить цікаво і ми досі не розуміємо: чому це питання залишають «на завтра» і зовсім не інтегруються в систему. Цікаву та побудовану за вашими власними правилами.

Яка ваша позиція в компанії?
Ви зрозумієте, як працівники ідентифікують себе в компанії. Перед тим як проводити співбесіди зі співробітниками, радимо створити список позицій, котрі є у вашій компанії, розділити їх по відділах та зробити власні замітки стосовно того, які функції виконує кожен з працівників і яке місце в колективі займає — це необхідно для того, щоб ви змогли співвіднести своє уявлення про позицію з думкою колег.

Які три слова ідеально описують компанію?
Обов’язково фіксуйте ці слова для себе, а потім погляньте, які з них співробітники вживають частіше — по-перше, це буде корисно для вас, щоб визначити, якою ж бачать компанію ваші колеги і як краще представити бренд, по-друге, ви зможете це використати в рамках рекрутингових та брендингових компаній.

Які, як вам здається, цінності компанії, і як особисто для себе ви їх розумієте?
Якщо в компанії є щось на кшталт власного кодексу, у якому визначені цінності вашої компанії, то, очевидно, співробітники повинні ознайомитися з ними. І саме про цінності й має йти мова — що для співробітника означає «відповідальність», а що «корпоративна культура»? Всі мають право на інтерпретацію, тим паче якщо бачать роботу компанії з середини. Прислухайтеся до своїх колег та сформуйте цінності «без купюр».

Які соціальні мережі ви використовуйте для особистих цілей?
Хтось, наприклад, використовує Telegram лише для того, щоб слухати музику, на Facebook публікує пости зі своїми замітками, спілкується з друзями, а в Insta сторіз інколи жаліється на сумні часи. Всі по різному використовують соціальні медіа. Знати відповідь на це запитання потрібно, щоб розуміти, де знаходяться потенційні кандидати та пасивні кандидати. Скажімо, якщо 90% ваших співробітників використовують Facebook та Instagram в особистих цілях, то можете сміливо починати рекрутингову компанію там. Наступне запитання теж для цього, щоб зрозуміти, наскільки перетинаються відповіді.

Які соціальні мережі ви використовуєте для ділового спілкування?
До речі, цілком можливо, що ваші співробітники скажуть, що не ведуть ділове листування в соціальних мережах. Це теж неодмінно варто враховувати.

Читати  Організаційна культура відомих компаній

Які соціальні мережі, на ваш погляд, найбільше підходять для пошуку роботи? Досвід?
Можливо у ваших співробітників є досвід? Це питання також допоможе вам зорієнтуватися. Таргетинг вашої наступної вакансії чи рекрутингової компанії буде налаштований вже простіше. Використайте всі ці питання, щоб створити портрет вашого співробітника і вашого кандидата одночасно. Намагайтеся хоч якось розділити співробітників на вікові та гендерні групи та потім виведіть для себе все це в систему, інфографіку, в Excel хоча б. Так набагато простіше орієнтуватися в тому, де публікувати, що публікувати та з якою ціллю.

Чули про нашу компанію в процесі пошуку роботи?
Взагалі, згідно з ідеальним сценарієм, ви маєте бути в курсі, де та як дізналися ваші співробітники про компанію та вакансію. Це дозволить вам перевірити ефективність каналів комунікації — а ще це запитання обов’язково варто додати у ваш must-ask лист для співбесід, щоб зрозуміти, якого віку і на які позиції, наприклад, ви змогли знайти кандидатів за допомогою соціальних медіа.

Скільки часу ви проводите в соціальних мережах в день?
Тільки не лякайте своїх колег — це питання не з розряду «зараз перевіримо твою продуктивність», а знову ж таки для розуміння активності ваших співробітників та потенційних кандидатів, яку вони регулярно здійснюють на соціальних платформах. Скажімо, ваш головний бухгалтер проводить 2 години в день на Facebook (і це нормально), а співробітник відділу маркетингу проводить 2 години в день в Instagram — от і склалася карта дій та поведінки ваших колег в соціальних мережах. І вона теж може бути для вас дуже корисною.

Як ви вважаєте, які емоції повинні виникати у кандидатів при онлайн-знайомстві з компанією?
Спочатку здається, що відповідь на це запитання може бути одна: «неймовірне бажання почати працювати». Та це зовсім не так. Будуть ті, у котрих прокинеться азарт, хтось раптово подумає про те, що його робота не дає йому нічого (а значить, він почне сумувати та з пасивного кандидата може раптово стати дуже активним), а хтось раптово відчує, що готовий змінити весь світ. Так що поцікавтеся у колег, як їм здається, яке відчуття може бути справді мотивацією?

А якщо вам потрібен повний аналіз задоволеності співробітників чи ви в пошуках ефективних шляхів взаємодії з командою, тоді заповніть анкету на нашому сайті для первинної консультації. Ми знайдемо найкраще рішення для вас.