Усім компаніям потрібні співробітники, однак хороша рекрутингова стратегія є лише в одиниць. Впевнені, що ви в їх числі? Так — це 1 бал, Ні — 0 балів. Перевіримо.

Джон Салліван — всесвітньо відомий авторитет у сфері HRM. Працює в Кремнієвій долині, спеціалізується у питаннях бізнес-впливу та стратегічних рішень у сфері управління талантами для корпорацій.

У вас є прописана рекрутингова стратегія?

  • так
  • ні

Ви можете одним реченням описати сенс вашої стратегії?

  • так
  • ні

Розподіл засобів на підбір вашої компанії роблять з урахуванням маркетингової стратегії?

  • так
  • ні

Ваше керівництво та менеджери знають, що у рекрутингового відділу є стратегія найму? Вони знайомі з нею?

  • так
  • ні

Ви вимірюєте ефективність прийнятої стратегії: чи змінилась після її впровадження якість відгуків? Чи ефективніші тепер кандидати на офер?

  • так
  • ні

У вас гнучка стратегія? Її можна підлаштувати під зміни в бюджеті?

  • так
  • ні

Усі рекрутингові дії та ресурси, котрі ви внесли в стратегію, працюють на єдину ціль, відповідають певному напряму чи підходу?

  • так
  • ні

Ваші стратегічні цілі можна виміряти?

  • так
  • ні

Ви переглядаєте стратегію часто? (навіть якщо серйозно не змінюється сам ринок праці)

  • так
  • ні

Ваша стратегія, її цілі та пріоритети підкріплені планом конкретних дій?

  • так
  • ні

Ваша стратегія відрізняється від стратегії конкурентів, ваш підхід успішно протистоїть їх стратегії?

  • так
  • ні

Ви не зводите стратегію до рекрутингових інструментів, а обираєте інструменти та ресурси, виходячи з самої стратегії?

  • так
  • ні

Бувало, що ви витратили на рекрутинг великі суми, а потім виявилося, що майже все в пусту?

  • так
  • ні

Чи траплялося, що серйозні зміни стались для вас неочікувано — і від вашої стратегії не було жодного сенсу?

  • так
  • ні

Ось і все. Поглянемо, що там з вашою стратегією?

Читати  Без води: конверсійна вакансія для соціальних мереж

0–3 Привіт. Це блог для HR та керівників. І ми зараз розмовляємо про рекрутингову стратегію. Якщо ви не випадково читаєте цю статтю, то попереду вас чекає багато неймовірних відкриттів про HRM — слідкуйте за нашим блогом чи зверніться до нас за первинною консультацією.

4–7 Слова «рекрутинг» та «стратегія» вам вже відомі. А ось що таке «рекрутингова стратегія» — поки що уявляєте собі туманно, навіть якщо формально вона у вас є. Зараз ваш підбір доволі хаотичний: ви не стільки плануєте наймання, скільки відпрацьовуєте заявки лінійних керівників. Однак рекрутинг може бути розумнішим, успішнішим та усвідомленішим, а внутрішньому рекрутеру не потрібно перетворюватися у машину для співбесід. Може вас втішить, що компаній, де така ж ситуація — більшість? Чи не час виділитись з сірої маси? В кращу сторону, однозначно.

8–11 Схоже вам є, що розповісти. Стратегія будувалась усвідомлено, спільний напрямок вам зрозумілий — ви йдете саме туди, куди потрібно, хоча часами компас трішки барахлить. Є успіхи, але поки не все вдалось зробити на п’ятірку: можливо, справа у підході керівництва чи потрібно ще трішки систематизувати свої знання, освоїти аналітику. А інколи потрібно просто посидіти подумати добре чи почитати того ж Салівна чи звернутися до нас за первинною консультацією.

12–14 Вас можна лише привітати! Що таке рекрутингова стратегія та якою вона має бути, ви й самі поясните кому завгодно. Рекрутинг у вас усвідомлений, ви не викидаєте гроші на вітер та дивитеся далеко вперед, а конкуренти дивляться на вас із заздрістю. Можливо, вашу стратегію і можна вдосконалити, але з цим ви й самі прекрасно розберетеся. До речі, ваше прізвище випадково не Салліван?