Зараз гейміфікація розповсюджене явище у всіх сферах, хоча ще кілька років назад цей інструмент використовували в  основному лише для рекламних компаній. Пам’ятаєте, як ми збирали кришечки Coca-Cola з балами, етикетки від йогуртів Danissimo і подібне. Насправді виграти було майже неможливо, але такий процес усім подобався, він захоплював.

Часи змінюються, і зараз цей інструмент використовують не лише як засіб стимулювання попиту, але й для навчання, згуртування та росту залученості співробітників в компанії.

Гейміфікувати все, що завгодно — це тренд. Дійсно цей інструмент здатен давати значні результати. Але потрібно розуміти, що навіть найпростіша гейміфікація будь-якого процесу — це достатньо складний інструмент, до якого потрібен правильний підхід, інакше ви ризикуєте отримати негативний результат при його використанні.

Ми поділимося з вами основними принципами для використання цього інструменту.

  • Чітке розуміння цілей та відповідність розв’язанню необхідних завдань

Геймифікуйте реальні процеси, які потребують розв’язання для вашої компанії. Не варто створювати геймифікацію заради її існування, вона обов’язково повинна розв’язувати реальні проблеми, які стоять перед вашою організацією.

  • Геймифікація повинна гармонійно вписуватися в корпоративну культуру, відповідати принципам та цінностям вашої організації

Обов’язково перед впровадженням інструменту гейміфікації перевірте його на відповідність цим важливим факторам, інакше проблем не уникнути.

  • Створіть прозору платформу для комунікації зі співробітниками

Кожен має бачити прогрес інших учасників залучених в ігровий процес. Співробітники повинні розуміти шляхом чого він відбувся, і які дії необхідні, щоб досягти такого ж результату, чи кращого. Створіть зрозумілу систему рейтингу, та оновлюйте її якомога частіше.

  • Створіть зрозумілу систему оцінки, наприклад: бали, фішки, значки й т.д.

Якщо ви створили платформу для комунікації, то вам ще важливо створити зрозумілі всім правила гри на ній, завдяки яким кожен з учасників ігрового процесу здатен стати переможцем.

  • Створіть форму зворотного зв’язку та активно збирайте інформацію
Читати  Топ-6 причин, чому кандидати не йдуть до вас на роботу

Важливо розуміти, що будь-який інструмент неможливо впровадити ідеально, особливо якщо він є новим для вашої організації. Ви 100% будете допускати помилки, і вони будуть змушувати вас щось змінювати.

Так ось, не забудьте повідомити співробітників про те, що новий інструмент ви впроваджуєте разом з ними та хочете від них допомоги. Будьте відкритими та чесними, приймайте помилки, беріть відповідальність на себе за факапи, змінюйте правила гри, якщо це необхідно. Запам’ятайте — будь-які зміни потребують жертв, але якщо за ними стоять правильні наміри, то ви досягнете хороших результатів.