Карантинні заходи послаблюють, а це означає, що компанії поступово повертаються до звичного режиму та місця роботи. Як організувати безпечне перебування в офісі у нових реаліях?

Потрібно створити детальний план. Врахуйте усі потреби та домовтеся про закупку необхідних засобів для дезінфекції, мийних засобів, паперових рушників. Врахуйте планування простору для кожного співробітника та робочих процесів. Розробіть ефективну та безпечну внутрішню комунікацію, а також контролюйте дотримання нових рекомендацій.

Організація простору в офісі

  • Забезпечте простір для фізичної дистанції у два метри. Не обов’язково робити позначки на підлозі. Просто повідомте співробітників про важливість фізичного дистанціювання.
  • Встановіть обмеження на кількість осіб у спільних приміщеннях, щоб не виникало великого скупчення людей. Обмеження варто встановити зважаючи на розмір приміщення та можливість дотримання фізичної дистанції.
  • Створіть та помістіть інструкцію про те, як правильно мити руки та користуватися антисептиком. Це доречно зробити в усіх робочих приміщеннях та вбиральні.
  • Якщо у вашому офісі працівники не мають визначеного робочого простору чи користуються спільною гарнітурою, тоді варто припинити таку практику на певний час. Якщо працівники використовують спільний робочий телефон чи інші девайси, тоді їх необхідно дезінфікувати до та після використання.
  • Якщо є можливість, встановіть високоефективні фільтри для очищення повітря. Перевірте справність системи вентиляції у приміщеннях.
  • Регулярно провітрюйте приміщення. Просто відкривайте вікна. Провітрюйте щонайменше раз на 1-2 години.

Організація роботи та графік

  • Якщо в офісі працює велика кількість людей, тоді розробіть графік змін, щоб працівники не приходили одночасно в офіс. Все залежить від специфіки вашої діяльності. Як виявилося, багато співробітників можуть ефективно працювати вдома. Відштовхуватись варто від цього.
  • Масштабні планерки та стратегічні сесії продовжуйте у форматі онлайн.
  • Працівникам похилого віку та людям із серцево-судинними, легеневими хворобами запропонуйте роботу з дому.
Читати  Менеджер з продажу, як вибрати ідеального фахівця

Політика та комунікація

  • Будьте обережні та пам’ятайте про політику «захворів — сиди дома». Якщо у працівника симптоми гострої респіраторної інфекції, необхідно заборонити йому з’являтися в офісі. Також обговоріть усі зміни в роботі, оплату аби працівники знали свої права та отримали чіткий алгоритм дій у різних ситуаціях.
  • Проведіть навчання серед своїх співробітників щодо ознак та симптомів COVID-19. Поясніть, що робити, якщо вони захворіли або мали контакт з людиною, яка має симптоми гострої респіраторної інфекції.
  • Зробіть розсилку матеріалів, які необхідно переглянути до початку роботи, — правила роботи в офісі, алгоритми дій, якщо є симптоми хвороби, інструкції щодо миття рук і користування антисептиком тощо.
  • Окрема комунікація має стосуватися нових норм поведінки — дотримання етикету дихання і кашлю, фізичної дистанції, а також привітань — без потискання рук та обіймів. Оберіть новий спосіб привітань у вашому офісі.

Якщо ви вирішили поступово повертатися до роботи, зараз саме час розпочати підготовку.

Нам треба звикати до нових реалій життя, в тому числі й в робочому середовищі. Адаптуватися потрібно швидко, щоб навчитися жити в нових умовах, та почуватися в безпеці.